INFORMARE PRIVIND COLECTAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PENTRU PERSOANE FIZICE ȘI REPREZENTANȚI LEGALI/PERSOANA DE CONTACT A PERSOANELOR JURIDICE

Următoarea informare este concepută pentru a vă aduce la cunoștință cele mai importante aspecte cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal și la drepturile dvs. privind aceasta prelucrare în conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor 2016/679 (GDPR) și legislația natională aplicabilă.

  1. Informatii generale
    Protectia datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru noi, motiv pentru care am aderat la principii stricte în această privință.
    Atunci cand vă prelucram datele cu caracter personal, noi, Auto Garage Project BJL ,acționăm în calitate de operator în conformitate cu prevederile GDPR. 
    Pentru orice aspect cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puțeti contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la urmatoarele date de contact: 
  • adresa de e-mail: transylvaniatr@gmail.com
  • telefon: +40743189218
  1. Când colectam date despre dvs.?
    Colectăm datele dvs. cu caracter personal atunci când, de exemplu:
    •    sunteți interesat de serviciile noastre de închiriere și ne contactati prin unul din canalele disponibile (e-mail, telefon, website); 
    •    sunteți reprezentant sau persoana de contact a unei entitati juridice care dorește sau desfașoară relații comerciale cu noi; 
    •    utilizati serviciile noastre de închiriere autovehicule;
    •    vizitați sau navigati pe website-ul nostru;
    •    ne contactați prin diverse canale, sau ne solicitați informații în legătură cu serviciile noastre, inclusiv canalele de comunicare asociate aplicațiilor social media;
  2. Scopurile prelucrării
    Prelucram datele dvs. cu caracter personal în urmatoarele scopuri:
    •    în scopul asigurării unei interactiuni atunci cand sunteți interest de serviciile noastre (activitați premergătoare încheierii unui contract de închiriere); 
    •    în scopul asigurării unei interactiuni și stabilirea unei relatii cu dvs. atunci cand avem o relație contractuală sau un interes legitim;
    •    asigurarea unei interacțiuni și stabilirea unei relații cu entitatea pe care o reprezentați, fie că sunteți reprezentant legal, împuternicit sau persoana de contact pentru un actual sau potențial client persoană juridică, cu care intenționăm să încheiem sau am încheiat un contract;
    •    în vederea îndeplinirii obligațiilor noastre legale;
    •    în scopul urmăririi intereselor noastre legitime;
  3. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
    Vom putea prelucra urmatoarele categorii de date:
    •    Detalii personale: numele și prenumele, datele personale conținute de copia actului de identitate (cod numeric personal, seria și numărul actului, locul nașterii, domiciliul, reședința, data de expirare a actului de identitate) și datele pesonale conținute de copia permisului de conducere (număr permis, categorie, perioada de valabilitate); 
    •    Informații de contact: adresa de e-mail, număr de telefon;
    •    Informații despre rezervare: data de început și de sfârșit a rezervării, locația de unde se dorește a fi ridicat autovehiculul;

Societatea noastră nu colecteaza de la dumneavoastră în mod intenționat categorii speciale de date cu caracter personal  pentru a le stoca. Categoriile speciale de date cu caracter personal dezvăluie originea dumneavoastră rasială și etnica, opiniile politice, convingerile religioase și filozofice, afilierea sindicală, datele genetice, datele de biometrie, datele referitoare la sănătate sau datele referitoare la viata sau orientarea sexuală.

  1. Temeiul juridic al prelucrarii
    Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal pentru fiecare din scopurile menționate mai sus este:
    •    necesitatea executării contractului de închiriere la care dumneavoastră sunteți parte sau intenționați să deveniți;
    •    interesele legitime ale societații, de exemplu:  
    prevenirea, detectarea și investigarea infractiunilor, precum și analizarea și gestionarea riscurilor comerciale, daca este cazul, în functie de tipul de contract;
    constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
    protejarea bunurilor și valorilor societații, îmbunatățirea serviciilor oferite, îndeplinirea obligațiilor noastre fața de alte entități, daca este cazul. 
    Ori de cate ori ne bazăm pe acest temei legal pentru a prelucra datele dvs. cu caracter personal, evaluăm interesele noastre comerciale pentru a ne asigura că acestea nu prevalează asupra drepturilor dvs. În plus, în unele cazuri aveți dreptul de a vă opune acestei prelucrari.
    De asemenea, ne putem întemeia pe interesul nostru legitim  de a ne exercita drepturile prevăzute de lege în favoarea noastra, pentru a actiona în justitie contra oricărei activitati ilegale sau care prejudiciaza societatea;
    Putem folosi datele dvs. cu caracter personal pentru conformarea cu o cerinta legala imperativa, de exemplu:
    •    cerinte contabile și fiscale, raportare;
    •    îndeplinirea activitaților aferente controalelor și solicitărilor de informatii ale autorităților, cum ar fi Agenția Națională pentru Administrare Fiscală (ANAF), Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorului (ANPC), Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), Poliția Română, sau altele, în funcție de investigația efectuată. 
    În plus, în măsura în care ați fost de acord, consimțământul dumneavoastră reprezintă temeiul legal al prelucrărilor efectuate de noi; 
    De asemenea, vă prelucram datele cu caracter personal atunci cand prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public;
  2. Categorii de destinatari către care se pot divulga datele dvs. cu caracter personal colectate :

În cazul în care sunteți un client al nostru, datele dvs. cu caracter personal vor fi transmise catre:
•    furnizorii implicati în mod direct/indirect în prestarea serviciilor din domeniul închirierilor auto;
•    autoritațile statului;
•    contabili, auditori, experți judiciari, avocați sau alți asemenea consilieri externi ai societații;
Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca toate entitațile cu care lucrăm stocheaza datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.

  1. Datele colectate în mod automat

Cand vizitați website-ul, noi colectam date în mod automat prin browser sau dispozitivul dvs., prin utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare. Vă rugăm să consultați Politica de utilizare Cookies pentru informații suplimentare cu privire la aceste practici.
 9. Perioada de păstrare
Vom păstra datele dvs. personale atât timp cât este necesar, sau permis având în vedere scopul pentru care au fost obținute și în conformitate cu prevederile prezentate în această notă de informare.
Criteriile utilizate pentru a determina duratele perioadelor de păstrare includ:
•    Durata contractului încheiat între dvs. și societate;
•    Perioada de timp necesară furnizării de informații, atunci când ne solicitați acest lucru;
•    Existența unor perioade de stocare prevăzute de lege;
•    Existenta unor interese legitime ale societății;
Pe aceasta cale, menționăm că, datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate asfel: 
•    În cazul în care anulați rezervarea, ele vor mai fi stocate pentru o perioada de 2 zile; 
•    În cazul în care se încheie contractul, ele vor mai fi stocate pentru o perioadă de 180 de zile după data de returnare a autovehiculului închiriat. 

  1. Transferul catre terțe țări și măsuri de siguranță:
    Putem să vă transferăm datele cu caracter personal în țări situate în cadrul UE, SEE sau în țări care au fost recunoscute de Comisia Europeană ca asigurând un nivel corespunzator de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal, dacă se va dovedi necesar în scopurile permise, așa cum au fost descrise mai sus.
    În situații exceptionale, în temeiul scopurilor permise, putem transfera datele cu caracter personal în țări care nu au fost recunoscute de Comisia Europeana ca asigurând un nivel corespunzător de protecție. În acest caz, transferurile se vor face pe baza clauzelor standard de protectie a datelor adoptate de Comisia Europeana (denumite în continuare „Acorduri privind Transferul de Date”) precum și pe baza altor garanții adecvate recunoscute de Regulamentul General privind Protecția Datelor. 
    Vă asigurăm ca veți fi informat în prealabil despre orice operațiune de acest fel.
  2. Modificari aduse Notei de informare
    Informarea noastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate modifica în timp, dar orice modificare a acesteia va fi comunicată prin intermediul unui e-mail sau al unui anunț pe website-ul nostru.
  3. Securitatea datelor cu caracter personal
    Respectăm proceduri stricte de securitate privind stocarea și dezvaluirea datelor dvs. cu caracter personal și le protejăm împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorarii accidentale. Putem divulga informatiile dvs. unor terțe părti de încredere pentru scopurile stabilite în această informare. 
    În situația în care securitatea este încălcată din cauza unui atac cibernetic, iar această încălcare este susceptibilă să genereze un risc pentru drepturile dvs, vă asigurăm că o sa fiți notificat în termen de maxim 72 de ore, împreună cu autoritațile competente. De asemenea, dacă este posibil, o să va informăm și despre eventualele măsuri de protecție pe care puteți să le luați. Vă asigurăm că societatea noastră ia toate măsurile pentru a preveni astfel de incidente.
  4. Drepturile dumneavoastra
    Sunteți îndreptățit să primiți informații de la societate cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În acest sens beneficiați de drepturile detaliate în cele ce urmează:
  • Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțămăntul dvs.. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere.
  • Dreptul de acces – înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, aveți acces la datele respective și la informațiile privind modalitatea în care sunt prelucrate aceste date.
  • Dreptul la portabilitatea datelor – se referă la dreptul de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent de către noi și care poate fi citit automat, dar și la dreptul că aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
  • Dreptul la opozitie – vizează dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului.
  • Dreptul la rectificare – se refera la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – înseamna că aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțământul și nu exista alt temei juridic pentru prelucrare; vă opuneti prelucrarii și nu există alte motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legatură cu oferirea de servicii ale societații informationale unui minor sub 16 ani.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – poate fi exercitat în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă necesară verificarii corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneti ștergerii datelor cu caracter personal,solicitând în schimb restrictionarea; în cazul in care societatea nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar persoana le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanta; în cazul în care persoana s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică daca drepturile legitime ale operatorului prevalează asupră celor ale persoaneirespective.
  • Dreptul de a depune o plângere – poate fi exercitat în cazul în care considerati că drepturile de care beneficiați în calitate de persoana vizată au fost încălcate. Vă puteti adresa oricând, cu o plângere sau sesizare în acest sens, Autorității Nationale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. De asemenea, puteți introduce o actiune în justitie, pe rolul instantelor judecatoresti competente.
    Pentru exercitarea acestor drepturi, precum și pentru orice întrebari suplimentare cu privire la aceasta informare sau în legatură cu utilizarea de catre societate a datelor cu caracter personal, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor, alegând oricare din modalitațile de comunicare descrise în prima parte a prezentului document. Nu va trebui să achitați vreo taxă pentru exercitarea drepturilor mai sus menționate.
    Notă de informare actualizată la data de: 20.04.2024
    ..