Auto Garage Project BJL SRL
CIF: 47296710
J12/7252/2022
+40743189218

Termenii si condiții
Transylvania Rent & Tourism
Rent a Car

Transylvania Rent & Tourism (TRT)- Companie de închirieri auto, care vă pune la dispozitie autoturisme în stare optimă, atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic.
Prin semnarea contractului de închiriere, vă exprimați acordul cu termenii și condițiile, precum și cu politica de confidențialitate a companiei.
Clientul trebuie să anunțe orice observații referitoare la starea autoturismului în momentul preluării de la agenția rent a car. Dacă observați aspecte suspecte sau semne anormale de funcționare a autoturismului care ar putea afecta starea mașinii închiriate sau siguranța circulației, sunteți obligat să opriți călătoria și să notificați imediat reprezentantul firmei rent a car din Cluj Napoca.
Autoturismele prezentate pe site reprezintă toate modelele existente în flota noastră, însă afișarea lor nu confirmă disponibilitatea acestor modele. După ce ați plasat o cerere de rezervare, disponibilitatea modelului ales va fi confirmată prin e-mail, telefon sau WhatsApp de către unul dintre reprezentanții noștri.
Vă rugăm să rețineți că transmiterea unei cereri de rezervare nu constituie o rezervare fermă a autoturismului respectiv.

Art. 1: Condiții generale de închiriere

(1) Taxa pentru închirierea mașinilor în Cluj-Napoca, asigurarea completă SCDW sau garanția de închiriere se plătesc în avans, fie la confirmarea rezervării, fie la preluarea autoturismului de către dumneavoastră.
(2) Perioada minimă de închiriere este de o zi, cu excepția perioadelor care se suprapun peste sărbatorile creștine (Craciun, Sărbători Pascale) sau perioadele aglomerate (sezon), când perioada minimă de închiriere este de 10 zile.
(3) Vârsta minimă pentru închiriere este de 21 de ani, iar conducătorii auto trebuie să dețină permisul de conducere de cel puțin un an. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a anula comanda dumneavoastră, fără a suporta alte consecințe.
(4) Orice modificare a datei de predare menționate în contract trebuie comunicată de către beneficiar în primele 24 de ore de la momentul predării mașinii.
(5) În perioadele cu număr crescut de solicitări:
a) Ne rezervăm dreptul a solicita un avans de 10% din valoarea totală a închirierii. Acest avans este nereturnabil în cazul în care clientul anulează rezervarea sau nu se prezintă pentru preluarea autoturismului la ora și locația stabilite în confirmarea rezervării. De asemenea, în cazul în

care a fost efectuată plata integrală în avans, în cazul anulării rezervării, se va reține valoarea corespunzatoare procentuală din valoarea totală (10%), înainte de a returna suma platită inițial.
b) Ne rezervăm dreptul, în situații exceptionale, de a înlocui aututurismul ales initial cu un altul, de model similar. Refuzul dumneavoastră de a accepta modelul oferit nu atrage obligația noastră de a vă returna avansul plătit.
(6) Tariful de închiriere acoperă o medie între 100-300km/zi. Kilometrii suplimentari vor fi taxați independent conform art. 8, alin(6).
(7) Detaliile cu privire la numărul de kilometrii estimați vor fi consemnate în rubrica de observații a contractului de închiriere.
(8) În anumite condiții, este posibilă conducerea autoturismelor în afara granițelor României, însă doar în țările membre ale U.E. Acest aspect trebuie notificat la confirmarea rezervării și implică o taxă de 100 EUR/ieșire, necesară extinderii teritoriale a asigurărilor și emiterii imputernicirilor de conducere pentru șoferi.

Art. 2: Garanția

(1) În momentul preluării autoturismului, beneficiarul este de acord cu blocarea unei garanții cuprinse între 250 și 1800 EUR (în funcție de valoarea mașinii închiriate),prin intermediul unui card bancar sau în numerar.
(2) Garanția va fi restituită integral în cazul în care beneficiarul returnează autoturismul în stare nevătămată, curat și cu toate accesoriile predate, la locul, data și ora convenite în contract, sau prin achitarea asigurării SCDW (Super Collision Damage Waiver), calculată în funcție de numărul de zile și clasa autoturismului închiriat.
(3) Garanția va fi percepută la începutul perioadei de închiriere în numerar sau blocată pe cardul bancar și ulterior deblocată la restituirea autoturismului în aceleași condiții ca la preluare.
(4) În situația în care autoturismul este returnat înainte de a fi curațat (interior și exterior), ne rezervăm dreptul de a bloca această garanție până la curățarea autoturismului și stabilirea exactă a stării de returnare.
(5) În cazul în care autoturismul este returnat cu daune sau lipsă de accesorii, garanția de închiriere va fi reținută parțial sau integral.
(6) Garanția de închiriere acoperă doar persoanele înscrise în contract cu dreptul de a conduce autoturismul închiriat.

Art. 3: Asigurarea SCDW

Asigurarea SCDW este o asigurare complementară pentru protecția împotriva daunelor și evenimentelor posibile produse din vina clientului sau a unei terțe persoane.

(1) Asigurarea SCDW exonerează clientul de răspunderea financiară în cazul daunelor și reduce la zero valoarea garanției.

(2) Asigurarea SCDW acoperă parțial situația daunelor totale. În această situație, clientul se obligă să achite între 500 și 2000 EUR în funcție de modelul închiriat.
(3) Asigurarea SCDW nu acoperă combustibilul consumat, daunele aduse anvelopelor și părții inferioare a autovehiculului (sasiu, bloc motor, baie de ulei, cutie de viteze) datorate unei acțiuni deliberare sau neglijente, precum și în cazul pierderii accesoriilor autoturismului.
(4) Asigurarea SCDW acoperă doar persoanele înscrise în contract cu dreptul de a conduce autoturismul închiriat.

Art. 4: Obligațiile prestatorului  

(1) Să remită beneficiarului autovehiculul închiriat împreuna cu toate documentele necesare pentru utilizarea lui și conducerea lui pe drumurile publice conform legii (certificat de înmatriculare în original și asigurarea RCA).
(2) Să asigure taxa de drum datorată în România (rovigneta), polița RCA, nu include taxa de Pod Fetești pentru autovehiculul închiriat.
(3) Prestatorul nu răspunde de distrugerea sau furtul bunurilor aparțânând clientului sau al pasagerilor din autovehicul pe parcursul derulării contractului de închiriere.
(4) Prestatorul se obligă să înlocuiască autoturismul în cel mai scurt timp posibil în situația unei defectiuni tehnice care îi poate fi imputată.


Art. 5: Obligatiile beneficiarului

(1) Beneficiarul este responsabil să returneze autoturismul în aceeași stare în care a fost preluat, inclusiv toate documentele și accesoriile furnizate în momentul închirierii.
(2) Autoturismul trebuie să fie returnat cu rezervorul plin și să fie curățat atât în interior, cât și în exterior.
(3)  Beneficiarul are obligația de a se prezenta la locația de preluare/predare la orele stabilite cu reprezentantul societății prestatoare .
(4) Orice întârziere de predare a autoturismului care depășește ora stabilită în contract va fi taxată cu valoarea unei zile de închiriere pentru primele 3 ore.
(5) Orice depășire a orei specificate pentru predare în contract cu peste 3 ore va fi raportată organelor de stat competente și va fi taxată cu o sumă între 100 și 300 euro, în funcție de valoarea autoturismului, iar garanția nu va fi returnată.
(6) Prin semnarea contractului de închiriere, beneficiarul se angajează să respecte următoarele condiții generale de utilizare a mașinii:
a) Respectarea legislatiei în vigoare privind circulația pe drumurile publice.
b) Notificarea firmei de închirieri înainte de a scoate mașina în afara țării. Prevederile art. 1, alin.(8) rămân aplicabile.
c) Abținerea de la împrumutarea mașinii altor persoane care nu sunt înscrise în contract.
d) Abținerea de la subînchirierea mașinii către terți.
e) Este interzisă supraîncărcarea mașinii (atât în ceea ce privește numărul de locuri, cât și greutatea) peste limitele maxime prevăzute în talonul de înmatriculare.
f) Este interzisă de la utilizarea autovehiculului în competiții, teste auto sau alte activități similare.

g) Efectuarea reparațiilor autovehiculului doar în service-urile agreate de proprietar, cu o notificare prealabilă.
h)Asigurarea că autovehiculul nu este lăsat descuiat, cu cheile în contact sau cu geamurile/portbagajul deschise.
i) Conducerea autovehiculului doar pe drumurile publice, fiind interzisă utilizarea acestuia pe drumurile forestiere.
j) Este interzisă împingerea sau tractarea altor vehicule, rulote sau alte obiecte.
k) Este interzisă conducerea sub influența băuturilor alcoolice, narcoticelor sau oricărei alte substanțe care ar putea afecta capacitatea sau starea de concentrare a șoferului.
(7) Transportarea animalelor de companie libere în interiorul autoturismului este interzisă, ea fiind permisă doar în cuști special destinate.
(8) Fumatul este interzis în interioriul autoturismului, iar nerespectarea acestei obligații atrage o taxă suplimentară în valoare de 50 de euro.
(9) Beneficiarul nu are dreptul de a autoriza niciun fel de reparații fără consimțământul reprezentantului societății prestatoare.
(10) În situatia în care se obtine prealabil consimtamantul de a efectua reparații, clientul are obligatia de a păstra întreaga documentație (facturi pentru reparații, rapoarte ale poliției etc.) pentru a le partaja cu socitatea noastră/societatea de asigurări.
(11) Beneficiarul are obligația să aibă asupra sa contractul de închiriere pe tot parcursul deplasării, pentru a-l prezenta organelor de control competente.
(12) Autoturismul poate fi condus numai pe drumuri publice.
(13) Beneficiarul nu are dreptul de a încredința sau subînchiria autovehiculul terțelor persoane. Totodată, beneficiarului nu îi este recunoscută posibilitatea de a cesiona beneficiul prezentului Contract, nici orice drept sau obligăție născute în temeiul acestuia.
(14) Beneficiarul este obligat să sisteze călătoria și să anunțe reprezentanții societății, în cazul în care constată aspecte sau semne de funcționare defectuoasă a autovehiculului, care pot periclita starea tehnică a autovehiculului și siguranța în circulația rutieră. În situația nerespectării acestei obligății Beneficiarul este obligat să suporte în întregime contravloarea reparațiilor și a oricăror altor daune produse. Din valoarea totală a daunelor se va scădea contravaloarea garanției, dacă această nu a fost folosită pentru acoperirea altor prejudicii. 

Art 6: Anularea rezervării

(1) Daca beneficiarul anuleaza rezervarea:
a) CU MAI MULT de 48 de ore înainte de începerea programată a închirierii, veți primi o rambursare integrală;
b) CU MAI PUȚIN de 48 de ore înainte sau în timp ce vă aflați la punctul de închiriere, se va rambursa suma plătită, minus costul pentru 3 zile de închiriere. Prin urmare, dacă ați închiriat mașina pentru 3 zile sau mai puțin, nu vi se va efectua rambursarea.
c) DUPĂ începerea programată a perioadei de închiriere (sau dacă nu vă prezentați), nu vi se va efectua rambursarea.

(2) Reprezentantul societății prestatoare poate refuza predarea autoturismului dacă:
a) nu vă prezentați la timp;
b) nu sunteți eligibil(ă) pentru a închiria mașina;
c) nu aveți documentele necesare;
d) șoferul principal nu dispune de suficiente fonduri disponibile pentru depozitul de garanție; Dispozițiile alin.(1), lit. c) rămân aplicabile.

Art. 7: Preluare cu întârziere/predare anticipate

(1) În cazul preluării autoturismului, eventualele întarzieri rezonabile vor fi comunicate reprezentantului societății prestatoare.
(2) În cazul unei întarzieri de preluare nerezonabile, prestatorul nu poate garanta disponibilitatea autoturismului. Dispozitiile art. (6), alin. (1), lit. c) rămân aplicabile.
(3) În cazul in care predarea se face mai devreme decât s-a convenit în contract, prestatorul nu oferă rambursări pentru perioada neutilizată.

Art. 8: Taxe suplimentare

(1) Orice amendă, pene de cauciuc, taxă de drum sau de parcare etc., precum și contravaloarea eventualelor reparații pe perioada închirierii, rezultate din acțiunile beneficiarului, vor fi suportate de către acesta.
(2) În cazul în care, din vina beneficiarului, mașina nu mai poate fi condusă pe propriile roți în urma unui accident, prin semnarea contractului, clientul se obligă să acopere cheltuielile cu transportul acesteia pe o platformă până la sediul de unde a închiriat-o.
(3) În cazul în care beneficiarul nu poate returna autoturismul curat, va fi aplicată o taxă în valoare de 10 euro pentru autoturismele din clasele standard/business, iar pentru autoturismele din clasa premium, taxa va fi de 18 euro.
(4) În cazul în care autoturismul este returnat cu o cantitate mai mică de combustibil față de momentul închirierii, se va aplica o taxă de 2.5 EUR/litru.
(5) Pierderea sau distrugerea cheilor autoturismului va fi taxată cu 200-700 EUR, iar pierderea sau distrugerea documentelor autoturismului va fi taxată cu 100 EUR.
(6) Kilometrii suplimentari conform art. 1, alin.(6) vor fi taxați cu 1 RON/km (0.2 EUR/km) pentru clasele de autoturisme standard/business și cu 1.5 RON/km (0.3 EUR/km) pentru autoturismele din clasa premium.
(7) Preluarea sau predarea autovehiculului în alt oras atrage o taxa, care este agreată în momentul rezervarii.

Art. 9: Conduita în cazul unui accident, a unei daunei sau a furtului

(1) Beneficiarul este obligat sa contacteze imediat reprezentantul societății prestatoare pentru a notifica incidentul și pentru a fi asistat în rezolvarea problemei.
(2) În cazul în care părțile recunosc vina, beneficiarul trebuie să obțină Constatarea Amiabilă de Accident, completată complet.

(3) În cazul unui accident cu circumstanțe mai grave care necesită intervenția poliției, beneficiarul trebuie obținute următoarele documente suplimentare:
a) Raportul Poliției/Procesul Verbal, care trebuie să conțină semnătura organului de poliție care întocmește raportul, ștampila secției de poliție și mențiunea privind conducerea sau neconducerea autovehiculului sub influența băuturilor alcoolice.
b) Autorizația de Reparații, care trebuie să cuprindă semnătura organului de poliție și ștampila, precum și toate detaliile referitoare la deteriorările autovehiculului, de la cele mai grave până la cele mai mici zgârieturi.
c) Copii după buletinul și permisul de conducere al celorlalți șoferi implicați în accident.
d) Copii după asigurarea și certificatul de înmatriculare ale celorlalte autovehicule implicate în accident.
(4) Prin semnarea contractului, beneficiarul se obligă irevocabil să coopereze cu reprezentanții prestatorului pentru inițierea demersurilor către firma de asigurare la deschiderea dosarului de daună.

Art. 10: Dispoziții finale

(1) Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legislația romană în vigoare.
(2) Orice neînțelegere intervenită între prestator și beneficiar în legătură cu raporturile decurgând din prezentul Contract urmează să fie rezolvate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, să fie supuse instanțelor competențe material din municipiul Cluj-Napoca.
(3) Beneficiarul este pus de drept în întarziere pentru toate obligațiile asumate în contract și nerespectate ca atare la termenele stabilite.
(4) În cazul neîndeplinirii de către beneficiar a obligațiilor contractuale, prestatorul poate rezilia contractul unilateral fără notificarea în prealabil al beneficiarului, fără somație și fără intervenția instanței de judecată. În cazul neîndeplinirii obligațiilor de către beneficiar și a rezilierii unilaterale a contractului de închiriere, prestatorul are dreptul de a recupera și de a intra în posesia bunului proprietatea sa prin orice mijloace aflate la dispoziție.